تمامی آنچه که باید درباره سیم افشان افشار نژاد خراسان بدانیم

افشارنژاد

شرکت صنعتی الکتریک خراسان (افشارنژاد)

 شرکت  بزرگ افشارنژاد یکی از بزگترین های تولید در زمینه  سیم و کابل می باشد. که محصولات خود را با نام تجاری سیم و کابل خراسان به مشتریان عرضه کرده است. این شرکت در سال 1345 در شهر مشهد تاسس گردید. توانست در سال 1346 به عنوان اولین تولید کنند سیم و کابل در ایران اسم خود را ثبت کند.

شرکت خراسان از اولین دریافت کنندگان نشان استاندارد ایران ISIRI (معادل IEC 227 اروپا) در بیش از ربع قرن پیش بوده است. محصولات را مطابق با درخواست مشتری و بر اساس استانداردهای مختلف نظیر VDE (استاندارد آلمان) ، IEC (استاندارد بین‌المللی) ، BS (استاندارد انگلستان) و … تولید می‌نماید.

-دارای  گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ در مدیریت کیفیت  از شرکت SGS سوئیس 

همچنین با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز، پیشگام در تولید محصولات متنوع و باکیفیت می باشد.

 

سيم افشان سایز  1.5×1 افشار نژاد خراسان

سیم
تجهیز ساختمان

این سایز سیم  تک رشته ای و دارای عایق PVC روی هادی مسی می باشد. این سیم تک رشته ای با نمره 1.5 مطابق با استانداردهای IEC، VDE و ISIRI ساخته شده است و دارای ولتاژ نامی 450 تا 750 ولت می باشد.

اصلی ترین بخش این سیم یک هادی مسی کلاس 5 است که در گروه هادی های انعطاف پذیر قرار دارد. این سیم ساختمانی نسبت به سیم های مفتولی انعطاف پذیری بیشتری دارد به همین دلیل در محل هایی که نیاز به انعطاف بیشتری داریم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سیم افشان سایز 1.5 افشارنژاد خراسان دارای هادی از مس آنیل شده است. همچنین دارای درصد خلوص بالایی می باشد. از ویژگ های مهم این کابل می توان به داشتن سطحی کاملا شفاف و براق، که در اثر خم شدن های متعدد نمی شکند. این انعطاف بالا دلیلی برای استفاده از آن در سیم کشی های ساختمان است. دمای آن در حالت خم شونده 5- درجه تا 70+ درجه اما در حالت نصب ثابت بین 30- تا 80+ درجه می باشد.

کاربرد:

یکی از کاربردهای مهم آن این است که می تواند در لوله های خرطومی روی گچ، کانال های بسته  یا وسایل برقی نصب شود. البته قرارگیری مستقیم زیر گچ مناسب نیست. سیم سایز 1.5 افشارنژاد خراسان می تواند برای روشنایی ها مثلا لامپ ها، لوسترها، هالوژن ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

این سیم از پرفروش ترین سایزهای سیم افشان است. سیم های سایز 1.5 افشار نژاد دارای عایق PVC با ضخامت 0.7 میلیمتر می باشند.

شما می توانید برای خرید سیم افشار نژاد خراسان افشان سایز 1.5  و بعلاوه آگاهی از به روزترین قیمت های سیم و کابل افشارنژاد در سایزهای مختلف به سایت ما مراجعه فرمایید.